Kentico Xperience

hét DXP platform

Wat is Kentico Xperience?

Kiezen voor Kentico Xperience, waarom zou je? Simpel: het is hét DXP platform om jouw marketingverhalen en -campagnes efficiënt te lanceren en beheren. Kentico Xperience is namelijk een compleet geïntegreerd Digital Xperience Platform (DXP), ofwel: één bron voor alle zaken die jij als marketeer nodig hebt om online succesvol te zijn.  Neem dus afscheid van een wirwar aan applicaties en leveranciers: bereik of betrek jouw volgers, doelgroep of klanten nu nóg effectiever met Kentico Xperience!


Met Kentico naar een hoger online niveau?

Laten we sparren over jouw vraag door middel van een passende demo.

Kentico Xperience: alles op één plek

Overzichtelijk en helder, dat zijn kenmerken van het dashboard van Kentico Xperience. Hier vind je de volgende tools:

Content management

Met deze editor ontwikkel je snel en makkelijk de mooiste en rijkste content. We durven rustig te stellen dat Kentico hier wat gebruiksvriendelijkheid betreft op de toppen van haar kunnen presteert. Ook helpt de editor je bij het maken van zoekmachinevriendelijke content. Onmisbaar voor iedere marketeer, dus.

Digital marketing

Boodschappen, reclames, mails – online wordt de hoeveelheid informatie die je dagelijks op je bord krijgt, steeds groter. Het is zaak je doelgroep precies dat te tonen wat bij hen past. Personalisatie, dus. Het mooie aan Kentico Xperience is dat de tool hier perfect in faciliteert. Dat betekent: online relevante ervaringen voor jouw doelgroep, op basis van bezoekersstatistieken en andere data. Met natuurlijk de gewenste conversies als gevolg. Dat is waar Kentico Xperience zich met deze tool sterk voor maakt.

Marketing automation

Tja, wat kun je niet met marketing automation via Kentico Xperience? Je stelt er je mailings, nieuwsbrieven en geautomatiseerde campagnes mee op, waarna je ze via A/B testing verder verfijnt. Het resultaat: je bereikt je doelgroepen precies op het juiste moment en genereert zo leads voor je salesteams. Deze tool neemt je werk uit handen en stroomlijnt het proces, zodat marketeers zich volledig kunnen focussen op de leuke kanten van hun job.

Datagedreven

Interessant voor klanten ben je pas als je iets biedt waar zij op zitten te wachten. Als je relevant bent en inspeelt op hun (latente) wensen en behoeften. Maar hoe bereik je dat? Door je doelgroep door en door te leren kennen en te begrijpen. Kentico Xperience ondersteunt hier perfect in, met altijd up-to-date informatie over iedere bezoeker. Zo zorgt data ervoor dat je weet tot welke persona je bezoeker hoort, welke formulieren het meest converteren en welke paden de bezoeker op je site doorloopt.  Met Kentico Xperience meet je én werk je met betrouwbare bezoekersdata aan een boodschap die nog leuker en relevanter is voor jouw klant.

Over Kentico

Behoefte aan een gebruiksvriendelijk platform, die contentmanagement, digital marketing en e-commerce combineert? Dan is Kentico Xperience een goede oplossing voor jou. Of je nu aan simpele vraagstukken of complexe digitale uitdagingen werkt: niets is onbereikbaar met dit platform. Niet voor niets wordt Kentico al jaren hooggewaardeerd in de markt en aanbevolen door toonaangevende onderzoeksbureaus zoals Gartner en Forrester. 


Kennismaken? 

Zelf zien is geloven. Dat begrijpen we helemaal. Neem daarom vooral contact met ons op om te sparren over jouw vraag. Met een passende demo laten we zien hoe Kentico jouw organisatie nu en in de toekomst helpt aan blijvend online succes. 

Met Human Digital ga je voor goud 

Human Digital is een trotse Kentico Xperience Goldpartner, deze bereikte status bewijst en toont aan dat wij met onze ervaring, kennis en certificeringen garant staan voor succesvolle Kentico Xperience implementaties. Dat maakt ons de juiste partner voor jouw digitale vraagstukken. Met onze specialisten zorgen wij voor op maat gemaakte, succesvolle en veilige marketinggedreven online oplossingen op basis van Kentico Xperience. Na livegang blijven we betrokken. Zo zorgen we samen voor online impact die beklijft. 


Dankzij Kentico is onze website relevanter en persoonlijker, wat zorgt voor tevredenheid bij zowel onze bezoekers als interne organisatie. Het belangrijkste voor ons is time-to-market. Zonder tussenkomst van Human Digital reageren we op actualiteiten en klantbehoeften, dankzij de opzet en inrichting van de site aan de voorkant en het beheer met Kentico aan de achterkant.
Sandra Helmes Strategisch Projectmanager - STL
Cookies
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met het gebruik van cookies, of klik op "Aanpassen" om je voorkeuren te bepalen.
Deze site gebruikt geanonimiseerde cookies.